äkta jävla sorg

23 augusti.
åå jag är värsta deppig .. asså det kommer låta helt sjukt, för jag kände ju inte killen, men liksom, fan vad jag saknar honom ! ni fattare säkert inte men jag snackar iaf om Heath Ledger. för er som inte vet det så är det min favorit skådespelare, i fucking adore him! det är äkta kärlek, fan vad jag älskar han . han är så jävla otroligt enormt bra. och jag bah avgudar alla filmer han är med i. för er som inte sett batman filmen ( jag vet det låter lite töntigt när man säger det ) , så ska ni se den! han spelar ju jokern i den, och fyfan vilket förjävla bra jobb han gör. han är så jävla bra i den så det inte är sant . för att vara riktigt ärligt satt jag och halv böla på filmen bara för att jag tycker det är så jävla sorgligt att han är död .. och jag såg casanova igår på tv också, fan vad sorgligt. rip, 22 januari 2008 <3







asså, om man lyssnar på uscher - burn, samtidigt som man kollar på bilder på Heath, då börjar man ju fan gråta .. iaf jag ;o värsta tönt jag är, men fan jag avgudar han från topp till tå, alltid gjort ! största favoriten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0