är man inte lite tuff då ?

3 augusti.
hejsan gubbar och gummor ! ni vet att jag älskar miami ink ? right ? och att jag avgudar min syster som är full med tatueringar ? :D jaa, så därför sitter jag dagarna in och ut och funderar på vad JAG ska tatuera när jag blir stor :) tihi. joo jag vet nu redan vad jag vill. jag ska minst ha tre tatueringar, MAHA. hur tuff får man inte bli asså ? sjukt. dom två som jag är säker på är att jag ska skriva ett engelskt ordspråk i nacken och göra ett fyrklöver precis vid bikinilinjen. här är ordspråket :') ; 

                                       

någon smart kid som vet vad det betyder ? :) låter er fundera !
sen va det ju en till tatuering jag skulle ha ..
jag posar här och ger er en illustration ;

                

for your information , i know im hot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0