brorskärlek

23 augusti.
hejsan alla pigga och glada! idag va jag minsann uppe lite tidigt.. tjugo i tio blev uppstignings tiden för mig :'o hujedamej. vad har hänt med mig? har antagligen kommit in i hela den här skol grejen så jag inte kan sova längre än till halv tio :'( FAN OCKSÅ. aja. nu är jag iaf hemma i enköping igen ! FAAAN VAD SKÖNT! shit vad jag längtade hem dom sista dagarna, speciellt i torsdags d¨å det hände lite grejer. då ville man bara hem till mamsingen. och igår blev mini dröm verklighet :] haha. aa så det är skönt att vara hemma. idag ska jag på tennismatch, min bror spelar. har så dpligt samvete för att jag inte åker och kollar på han .. han har ändå spelat 4 år snart trorjag, och alla säger att han är skit duktig ! så nu ska mitt dåliga samvete putsväck. det söta va ju att han blev glad när jag sa att jag skulle med .. jag älskar dig bror. så idag bär det av till strängnäs för tennismatch och sedan hem till mitt boende för att hämta lite smått och gott. thihi. <3 , hoppas ni hare bra idag. det ska jag iaf! PUSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0