den lilla blommiga :)

14 augusti.
hejsan folket :) har uber tråkigt, men håller på å klä på mig och så nu för att jag ska gå på bio med syster och bror ikväll. värsta mysigt! min bror hade ju namnsdag för ett tag sen och då fick han typ biokväll med sina underbara systrar i namnsdagspresent ! how wonderful. då blev han ju inte lite glad ! ;D HAHA. sajk. aja, håller på att fota min outfit iaf ! och detta är outfiten för idag, ( nästan likadan som igår typ , har inte fantasin på g alltså ) ;

                

BY THE WAY LIKSOM, KOLLA MINA UBER BRUNA FÖTTER ? VAD HAR HÄNT HAHA ! måste va nåt fel på pappas biff kamera ? (; eller så är man så brun (a) soft.

Kommentarer
Postat av: Thowelina

Söt outfit.

2008-08-14 @ 20:17:34
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är fin :)

2008-08-16 @ 02:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0