det närmar sig

3 augusti.
hej kompis ! sitter här nu i soffan och tittar på mitt favvo program, miami ink såklart, med min bärbara kärlek i mitt knä. sa aldrig det kanske? men jag fick iaf en bärbar data när jag fyllde år av mor min och papi. det va väl ganska så generöst ändå ? va menat att jag ska ha den nu när det närmar sig att jag ska flytta hemifrån. ååå gud vad skönt det ska bli ! ska köra ett lass med packning soon, och sen ska där sovas den 17 till den 18 när skolan börjar dåra. fyfan vad nice. ni får komma och hälsa på såklart ? ska bo på solstigen :] rätt koolt va ? tycker jag i alla fall ! ska göra mitt rum till värsta ungkvinnas lya :'o grymt. det är där alla kommer vilja vara, hela tiden :] håll tummarna för mig ? att jag överlever :) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0