en personlig favorit

12 augusti.
Gavin DeGraw har alltid varit en av mina personliga favoriter. och visst är han en riktig sockertopp också, bortsett från att han sjunger gudomligt ? min absoluta favoritlåt med honom just nu är Jealous Guy, som är en cover på John Lennons låt med samma namn :) men Gavin gör den hundra miljarder gånger bättre .. har den låten på min profil på playahead, om den funkar ! haha. här har ni den, jag presenterar STOLT snyggot Gavin DeGraw och underbara låten Jeaolus Guy ;

      

jag ska låta er bedömma själva, vilken är bäst ?
John Lennon , eller Gavin DeGraw med Jeaolus Guy ? lyssna och njut.

        

Kommentarer
Postat av: typtina@

det va ju lätt Gavin DeGraws som va bäst :)

2008-08-13 @ 20:12:17
URL: http://typtinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt ärligt så brukar ju orginalet vara bättre.. men här var dom lika bra tycker jag, fast gavin sjunger med mer känsla vilket är ett plus :)

2008-08-14 @ 15:02:23
URL: http://eelyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0