gårdagen ;d

12 augusti.
hejsan, fan blev lite chockad över datumet. REDAN DEN 12E ? det är fan cp. orkar inte med att tiden går så jävla fort. men det är ju nu sista veckan det händer så mkt så man har mkt att se fram emot, och då går tiden snabbare. hatare. men men, thats life broe ! aja GÅRDAGEN. den va fan bästa. saknar! spenderade hela dagen med elsa, min bästavän. men stötte på frida-a @ på tc när jag väntade på elsa , så hon fick bli mitt sällskap ett tag. sen kom elsa farandes, gaykram på henne. sen drog vi ner till plattan för frida ville kolla om det fanns nå folk hon kände dära. HELT TOMT. då bah, jo jo .. sen trallar vi runt där och har kul by ourselfs. kul :) sen drar elsa frida och jag till gina tricot vid gallerian, det va så jävla varmt så jag ville köpa nån mindre varm tröja :') elsa och jag svor en pakt om att vi båda skulle köpa nåt klädesplagg denna dag, maha .. hatar att handla själv (a) så vi gick in dit, jag köpte en svart blommig siden JACKA, haha då bah okej, ngt mindre varmt ? neeej .. men sen stötte vi på andrea och isabella, rightly @ och bellysh @ , så vi stannade och prata lite :) sen drog vi till plattan för jag skulle träffa ella, sen träffade jag carro också. och sen skulle jag träffa andreas men jag hitta honom inte ( fuck you ) , och victor & jocke också men dom langa diss. FUCK YOU EVEN MORE. sen åkte jag och elsa samma pendeltåg hem, hon skulle till pojken sin i spånga, och jag mot bålsta. älskar dig elsa!

smygfottat av mig på tåget, haha elsa revenge ! men du blev urgullig ju <3

               

Kommentarer
Postat av: ELSA

KLUDDRA ÖVER MIN MUN & MIN NÄSA , SNÄLLA JAG BER DIG BÄSTIS :'( <3

2008-08-12 @ 15:18:40
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: anna

fast att du är så söt? aja, allt för dig som jag alltid har sagt ! jag älskar dig bästavän <3

2008-08-12 @ 17:07:56
URL: http://paranoid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0