gårdagens aktiviteter, HAHA.

3 augusti.
hello sugar. hur mås det ? joo jag mår faktiskt bra. har inte kunnat skriva för jag har faktiskt haft sovbesök :D hahahah, linda min granne och bästa vän har sovit över från igår tills idag dåra, och hon gick precis hem. vi sov till halv ett -.- eller iaf jag, linda låg och väntade på att jag skulle vakna i 45 minuter :D hahahah jävla tönt ! hon våga inte väcka mig (?) vadå, bits jag eller ? eller jo kanske, det är en möjlighet att jag gör det när jag är morgontrött :) så passa dig vaaaa.

igår på kvällen spelade vi guitar hero (a) :$ hahah jag är fan bäst på re :D linda bah ; du lever dig verkligen in i spelet va ? jag bah .. ja -.- .. hahah för när jag missar jag bah HELVETTTTTTE ! hahaha jag tycker det är skit kul :D fick faktiskt 99 % på en bana :] på easy men whatafuck ! :D hahahahhah ååh. sen kollade vi iaf på min favvofilm, cube :) för er som inte har sett den, SE DEN ! den är så bra :D sen finns det en 2a som heter hybercube, men den suger verkligen. sämsta filmen jag sett :'o fatta inte ett skit och ändå är man rätt smart ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0