Guitar Hero

5 augusti.
hallå i stugan. vet ni vad? jag mår så bra eftersom jag har er, mina 12562865892658 läsare, som kommenterar så fina kommentarer 24 / 7 , och bara är allmänt gulliga och älskar min blogg och älskar MIG såklart ! ... SEN VAKNA JAG :] just nu spelar jag guitar hero med bror min, och han  är väl duktig .. MEN INTE LIKA BRA SOM MIG. never. har faktiskt uppgraderat min nivå till medium, suck on that biatch. bättre än vad ni kan antar jag ? tror jag nog. men va inte ledsen för att jag är bättre, det är bara nåt ni behöver vänja er med ! <3 älskar er också :]

               

undra om det finns ett världsmästerskap i Guitar Hero, där skulle jag nog passa ganska så bra tror jag ! nån som vill vara min buddy och joina ? :D enda regel ; DU MÅSTE MINST VARA LIKA BRA SOM MIG :D hahahhaha ! ( går nog ganska lätt )

Kommentarer
Postat av: Wlle

Haha anna du är grym säkert på Guitar hero :')

2008-08-05 @ 23:23:03
Postat av: anna

klart jag är sötnos (;

2008-08-06 @ 00:09:47
URL: http://paranoid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0