hej jag är uttråkad

14 augusti.
hallå hallå. hittade denna lista på en tjejs blogg,
JAG ÄLSKAR SÅNT HÄRA, LÄS ! (a)

Favoritcafé: Starbucks, såklart !
Favorittidning: FRIDA typ, vilken tjej gillar inte den tidningen lix ?
Bästa saken som hände i somras: Fick besked om att jag ska flytta !
Favoritplagg i garderoben just nu: Min blommiga jacka <3
Längd: 172 , nåt sånt.
Byter gärna garderob med: Nicole Richi, GARDEROBS IDOL !
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt, svart typ .. :) tråkig jag är.
I sommar går jag att gå klädd i: SHORTS OCH BARA SHORTS :)
Men absolut inte i: Läderbyxor :)
Sminktips till allmänheten: Ha inte solpuder i hela ansiktet ..
Senast utlästa bok: Jag läser inte :$
Mig själv med tre ord: Usch, hatar sånt.. Pratsam, hyperaktiv, mysig.
Jag tränar: Springer några ggr i veckan, im atletic ! :D NOT.
Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, som resten av alla skitungar.
Höger- eller vänsterhänt: Höger, jag är väl inte cp :) HAHA mitt citat.
Humör just nu: Taggad !
Är det nåt du absolut inte äter: Är nästan vegetarian, så kött.
Kläder just nu: Svarta leggings, vit oversize tröja, blommiga jackan :)
Vad sa du senast: fuck you, (till min bror)
Fisk eller badkruka: En blanding typ.
Hur många kuddar sover du med: Två, alltid !
Spelar du nåt instrument: Aldrig,
Morgon- eller nattmänniska: Både och :) har lätt att komma upp på mornarna
Sparare eller slösare: Lutar mer åt slösar hållet.
Bästa film: Älskar skräck, men cube är en favvo !
Har du några homosexuella vänner: Nej, men vill ha en gaypal !
Tror du på mirakel: Tss, nej, har aldrig hänt mig iaf.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, jag har lätt att va trogen.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 såklart (:
Bio eller promenad: Bio, mysigt värre!
Är du kittlig: Skoja inte.
Snarkar du? Nejnej.
Stjärntecken? Kräftan, urk.
Rädd för insekter? Driv inte ! Finns ingen som är räddare.
Äckligaste insekten: Sniglar, min största fobi (och jag skojar inte)
Största svaghet: Har ingen, är superkvinna!
Det här är jag bra på: Att prata!
Bästa bok? I dont do that kind of stuff.
Vad vill du jobba som? Lärare :$
Chips, morötter eller godis? Godis i massor.
Pizza eller hamburgare? Pizza, finns det godare?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ABSOLUT !
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Stökigt .. Icke stolt
Gungar du på stolen? Aa , alltid haha, ramlat några ggr !
Vilken hand håller du gaffeln i? Som man ska kanske?
Gillar du att sjunga? Ja, men är inte speciellt bra påre (;
Anser du att du är stark? Titta mina armar och bedöm själv, idiot ..
Använder du knark? HAHAHAHAHAHAHA !
Kaffe, te eller inget? Café Latte, största favoriten.
Har du en besatthet? Att inte gå på A-brunnar :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0