hjärtat mitt

wille, jag vill att du läser det här, för det är faktiskt inget annat än äkta ord, direkt från mitt hjärta, okej ? älskling, du ska veta att jag hatar att det är såhär nu. fan vad jag mådde dåligt igår .. smsade dig och du sa att du inte mådde bra ? då tänkte jag bara att jag kanske kunde få dig att må bättre och så, för du vet att jag ALLTID kommer finnas för dig ! oavsett vad, det kan jag fan sätta mitt liv på. men sen fick jag ju reda på att det va värre än vad jag trodde och jag satt verkligen med en klump i magen och visste inte vad jag skulle ta mig till. för hjärtat, du betyder verkligen för mig ! om du inte redan förstått det ? och om du lämnar världen lämnar jag den med dig ! du behöver bara ringa så kommer jag på stört, verkligen ALLT för dig ! du vet att jag älskar dig och jag har fan gjort det sen den dagen vi började snacka. kommer aldrig släppa dig ut ur mitt hjärta för det är där du hör hemma gubben, för du är verkligen något speciellt för mig. du finns alltid för mig och står alltid på min sida. vi har inte känt varann länge men ändå känns det så, och jag lovar att jag inte kommer släppa dig för något. när du mår dåligt vill jag inget annat än att finnas för dig. jag vill att du ska kunna lita på mig, berätta saker för mig ! för jag kommer lägga ner all min tid på att försöka göra det bättre för dig ! alltid älskling, verkligen alltid ! när du behöver mig finns jag där, går igenom eld och vatten för dig wille. vill bara att du ska veta att du ÄR älskad, och om du inte orkar längre, så kommer jag orka för två för du betyder så jävla mycket. jag älskar dig!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0