holy shit

19 augusti.
HERRRREGUD ! JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ ÅR ! faan, förlåt ! shit, jag har verkligen saknat bloggen. en har inte kunnat skriva för jag har ju nyss flyttat hemifrån (!) och fatta vad mycket man måste fixa med och så ? not that easy mister. så jag har kört grejer fram och tillbaka mellan strängnäs och enköping :) pretty fun. är jätte nöjd med mitt rum ! ni ska absolut få se bilder sen, det lovar jag er. skolan har ju börjat och så så jag har skit mycket att göra. började ju gymnasiet, fatta vad irriterande när man knappt känner någon ? man bah yes ! inte så jävla kul . men men, några nya kontakter har man ju fått (; och alla som bor i studentkorridoren som jag och min kompis bor med har vi ju typ lärt känna, fun fun! aa, en liten update :) bara för er som bryr er haha (a) hoppas ni tycker jag är intressant , HAHA! ;D jomen annars har jag fan inte gjort så mycket mer, mest flyttat grejer och fixat i mitt nya rum, handlat, gått i skolan ;'o det är typ allt asså. men men, inte så bara ! :) lägger upp bilder sen, i promise. BIG LOVE ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0