how thing's going

19 augusti.
HELLO SUGAR. nu tänkte jag berätta lite snabbt hur jag har det här i strängnäs ! ( fick önskemål om det i tidigare kommentars grej ) hihi . jo, nu ska jag snart gå och sova här i strängnäs för min tredje natt. det är as mysigt ! fast somnar rätt sent :$ you know, use to att va vaken till typ tre på morgonen ! så det är fan inte lätt att somna vid elva. ( och sen för den delen gå upp halv sju ) . och förresten, ni som inte fattat galoppen än, så är det faktiskt så att jag får klara mig helt själv, på egen hand alltså ! jag har ingen personlig kock, jag har ingen personlig städare ELLER NÅT ! (A) nejnej, jag lagar egen mat, och jag städar helt själv . jag är värsta stolt om ni inte märker det .. (A) eftersom att jag är VEGETARIAN , för er som inte visste det, så äter jag ju inte kött ? big surprise ? nejmen så jag äter qourn och sådär ist . mumma . så idag gjorde jag curry gryta med qourn bitar, SÅ JÄVLA GOTT ! jag bah slängde i mig all mat tills min mage hamna utanför brallerna :$ feeeeeetto , thats my middle name biatch! och i söndags gjorde jag qourn hamburgare. yummi det med! så maten, det har jag under kontroll . det är 8 personer som bor här för tillfället, 6 tjejer, 2 killar. sen ska det komma 2 killar till, och en av dom är jätte snygg .. HAHA ! FYFAN ! så kommer jag där osminkad på morgonen och ögonen är helt svullna för att jag är skit trött, och bah .. HEJ ! PÅ DIG DU ! haha jag kommer skrämma skiten ur dom! värsta the ring tjejen anda över mig på mornarna, scary. aja, om ni undrar nåt kan ni väl fråga ? (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0