i love elsa

10 augusti.
hej i kakburken. pratade just med min darling elsa i tele, i exakt 55 minuter och 39 sekunder! de ni. skulle kunna och ligga och prata med henne i en evighet liksom, vi kan prata om allt ! och efteråt får jag sms från sötningen , bah; " anna du ska veta att du alltid får mig på humör när jag mår sämst, du är verkligen min bästavän ! aldrig utan dig, längtar tills imorrn <3 " GULLIGT VA :') det är väl äkta vänskap ? är så trött på alla som byter bästa vän var och varannan vecka , det är inte så jag håller på längre! nej, nu har jag verkligen funnit hon jag alltid vill ha vid min sida. en allra bästavän ! jag menar, hon berättar allt för mig, och jag allt för henne. och det är ju så det ska vara . elsa du ska veta att jag verkligen försöker hjälpa dig när du behöver mig ! för det finns inget viktigare för mig än att du mår bra. du är livet för mig ! sluta aldrig tro att jag älskar dig. och imorrn träffas vi ! äntligen, efter 3538563 år . eller iaf några månader .. och imorrn ska vi vara heela dagen i storstaden. bara du&jag ! och ha skitkul , verkligen skitkul. längtar så det svider och gör ont . va beredd på en stenhård kram bästis ! för det är du så jävla värd :) ' elsa du är min flickvän, min kärlek, mitt liv, min värld, mitt allting, min underbaring, min älskling, min lycka, och såklart, MIN ALLRA BÄSTAVÄN ! nu har vi känt varandra i snart 4 månader ! ett halvår snart älskling. den dagen kommer betyda allt för mig. jag älskar dig bästa vän.

( JAG SKA GÖRA EN SÅN HÄR TRÖJA )

                 

Kommentarer
Postat av: ELSA

älsklings anna, du vet att du betyder mest & jag ska gå med en tröja som det står i <3 anna på?

ska vi fixa sonna tröjor ? om vi fixar t-shirts , så kan ngn trycka den åt oss? jag bangar inte älskling. imorgno är våran dag och resten av er kan ju bara dö , för anna är min bästa vän & vi är fan dom ända bästa vännerna som inte håller på och byter hela jävla tiden, jag älskar dig mest anna . du är fan den enda för mig ! HÖR NI DET DÄR UTE ? anna är den enda för mig , <3

2008-08-11 @ 01:34:03
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0