im superstitious

21 augusti.
hola mes amigos. allt braaao ? jo, med mig äre det! förutom enorm trötthet. läxor redan liksom. fast inte speciellt stora grejer, men ändå, det är liksom ändå LÄXOR ! dont like it. men men, vad ska man göra ? det är liksom ändå en del av skolan :) FÖR ER SOM INTE VET (a) haha . smarting dära ! men, vi har iaf dom mest virriga lärarna, så det bli ganska kul ändå (a)

men jo! en grej som jag har blivit, är vidskeplig ! VARFÖR FOR GOD SAKE? det är ju bara jobbigt fan ! den största vidskepliga grejen jag har, är att jag ALLTID måste rita ett fyrklöver på min hand, varje dag . på exakt samma ställe . för att få tur då .. funkar det ? osäkert! haha, men det är en grej som jag har fått för mig bara . dont fucking know why!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0