in spanat

12 augusti.
HEJSAN ALLA CPBARN :) jag har allmänt tråkigt. är skitsegt för jag vaknade tidigt, klockan 11 rättare sagt. och det är vad JAG tycker är tidigt. vaknade först av alla syskonbarn, inte normalt ! jag brukar springa upp vad elva med händerna för ansiktet, och då kommer mamma och bah godmorgon! och då skriker jag, JAG SKA INTE GÅ UPP JAG SKA INTE GÅ UPP ! haha, sen sover jag vidare till halv ett typ . soft. men nu håller jag på att lära mig att gå upp tidigt, eftersom att jag ska dra mig upp med tuppen snart, som alla andra ! nu när friheten är slut </3
aja, nya inspanade grejen som jag velat ha i snart ett år (!) har jag äntligen hittat. en stickad väst ! lång, som går under rumpan. så snyggt att man får kramp attack. hittat den, äntligen ! på gina tricot, 199 :- , är väldigt pank these days, så det va på gränsen att man kunde köpa den .. hatar att vara pank :( det svider i plånboken OCH hjärtat ! lid med mig ungar. aja, den ska in handlas imorrn när det bär av till stockholm igen !

                        


psssst, västen ska inte vara knäppt, haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0