information & bilder

19 augusti.
toodeloo ! lite nya bilder på mig som jag tagit i mitt nya rum , ska jag allt bjuda på! bland dom första bilderna jag tagit på mig själv i mitt NYA rum, det är stort! :d kom också på att det va fett länge sen man bjöd på en dagens påklädnad :( värsta efter jag ligger känns det som ! inte kul, inte kul. men jag kommer väl ifatt! (A)





det jag har på mig är min tröja från KILLAVDELNINGEN, ja ni läste rätt. storlek large och stor, ja det är den, fanimig ! but i freakin love it. sådär lite mysigt. sen har jag på min brors tröja, billabong !(A) haha hatar det namnet asså, hade dom ingen bättre fantasi ? haha, cp . aja, den är också fett stor och mysig, grr ! hela jag är mysig (A) MAHA. me like me like ! nu ska snart mysanna dra sig mot sängen, vet ni hur trött jag är eller ? fyfan. halv sju varje morgon nu då, slutar halv fem nästan varje dag . OH YEAH JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD ! notnotnotnotnot .. helvette. hur ska det gå ? fortsättning följer ..

Kommentarer
Postat av: julia

mihi fortsätt skriv om hur du har det =D intressant o läsa ju! :D

2008-08-19 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0