listor i all ära

7 augusti.
kände för en lista, snodde den på nån fanie's blogg eller nåt ! :'o dåligt minne.

Dagens humör: men vad tror du själv ? vaknade för i helvette kvart i nio, sov i 5 timmar, kan knappt hålla ögonen öppna & ändå frågar du, VAD TROR DU SJÄLV ?!
Dagens borde: packa till den dära jävla flytten.
Dagens frisyr: uppsatt, lilla my toffs.
Dagens klädsel: min sovtröja hela långa vida dagen.
Dagens planer: INGA ;d och det är superskönt för övrigt.
Dagens materiella vill ha: en plasma tv skulle aldrig sitta fel.
Dagens längtan: samtal från elsa bästavän som jag antagligen kommer få ta emot ikväll :) saknar henne så det svider.
Dagens beroende: min bärbara kärlek
Dagens tråkigaste: detta äckliga pissväder, vi gråter en skvätt för de va ?
Dagens personer: mig själv i min egen ensamhet ;(
Dagens irritation: att jag är så otroligt trött, tar kål på mig.
Bara dagens: kalla mackaroner, KAN INTE LAGA MAT.
Dagens låt: veronica maggio - stopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0