sötnosar

5 augusti.
hahaha .. smsade lite förut med sötingen jerome , har alltid kul när jag pratar med honom :') jerome bah ; sanningen svider ;) jag bah ; käften du skadar mitt ego , hahahah kan säga att jag behöver han och allt han säger nu när jag mår lite på tvären :'o men, han är bäst iaf ! puss påre.

OCH SEN, VÄRSTA BRAIGA GREJEN. min elsa har kommit hem ! :d ååh jag är så jävla lycklig ! elsa min bästavän ni vet , hon va i england i typ två veckor ( fuck you bitch ) och nu har hon kommit hem och kan bara säga att det va tur för henne för jag höll på att ta självmord när jag fick va utan henne så länge :'o , ska träffa na på fredag när jag ska till storstan. ska också träffa annat folk, va längesen jag va där ! sjukt trist. but now these days im kind of pank i plånboken , det svider!

                              

MY ONLY LOVE

Kommentarer
Postat av: ELSA

ÄLSKLING MIN BÄSTA VÄN , MIN ANDRA HALVA . MITT LIV , JAG RINGER DIG IKVÄLL ? OKE , DU VET ATT DU ÄR DEN ENDA BÄSTA VÄNNEN FÖR MIG SÅ RESTEN KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN OKEY? SAKNAR DIG MEST BÄSTIS ! <3333

2008-08-05 @ 18:36:04
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: elsaa

MEN DET ÄR KLART , ÄLSKLING ?

FÖRSTÅR DU INTE . det är inte så at jag inte kan leva utan dig , utan jag vill inte ens försöka leva utan dig . asså du är fan min alra bästa vän & resten är ju bara bögar . pallar inte att folk nöter ut " jag älskar dig " som ett " hej " förfan .. det är sorligt , och det har jag insett att det är många som gör , många skriver pressar om sina bästa vänner sen dagen efter så äre bara , byebye ! ny bästis ? man ba öh ? men anna hammarstedt , våran vänskap är så stark att alla som skriver pressar om sina bästa vänner , det är bara fejk . asså anna , nej . våran vänskap är mkt starkare än allas jävla vänskap . kärlek är när man älskar ngn så mkt at man inte ens kan stå still .

jag älskar dig , bästis . du och jag

2008-08-05 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0