morgonpigga jag

20 augusti.
hoola balooola ! hur mås det? här är man trött. jäääävligt trött. satt uppe rätt länge igår för att jag skulle fixa den dära mp3 spelaren jag har på min blogg nu, rätt najs va ? nu kan ni liksom lyssna på musik, om ni vill eller inte (; the magic is in the stop & play knappen !

håller på att sminka mig nu, tar sin lilla tid. asså jag måste ju typ använda halva mascaran eftersom jag har så långa ögonfransar :( så jävla fuskigt ! plus att det tar säkert tjugo minuter att bara ta på mascaran . skit irriterande .. men det äre värt :) duschade nu på morgonen också, en riktig uppfriskare ! men jag är faktiskt en morgonmänniska . jag har as lätt för att komma upp. liksom, jag känner bah ÅÅÅ VAD TRÖTT JAG ÄR , men sen kan jag bara kliva upp och då äre klarrrt . superb ! :) aja, nu ska jag ner och käka frukost (A) känner mig mobbad för alla äter typ sån där nyttig gröt och knäckebröd och en massa frukt, och där kommer jag med vitt bröd och yoghurt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0