my guy ska ha stil

7 augusti.
alla regular tjejer tittar på ÅÅÅÅH ÖGONEN när dom ser en kille som är snygg. ögonen, största prioriteten ? jag tror mest tjejer säger så för att inte tas för en sån som bara går efter utseendet. ytlig, OM JAG FÅR SÅ SÄGA. haha om jag va ytlig skulle jag fan stå före. och visst jag skulle inte vara tillsammans med en kille som är en blanding av fantomen på operan och tönten som sjöng hej hej monica. nej, för att jag ska fan ha en kille med stil ! klädstilen, det är fan det viktigaste, tycker jag ? asså jag tittar alltid in vad killar har på sig, och jag faller som en sten för killar med chinos, tygskor och bara en vanlig vit tröja, eller hatt ! :D haha förfan ! det är as ballt. är så jävla trött på alla mouli tröjor och evisu jeans, alla killar ser identiska ut .. och en gång skrev jag till en kille bah ; jag såg nog dig i stan idag. han bah ; vad hade jag på mig ? jag bah ; en svart / orange mouli. han bah ; aa då va det jag. jag bah men gud .. NOT YOUR TIME TO SHINE LITTLE BOY. vill du vara unik ? ge moulin till hunden din och låt han äta upp skiten. kollade in på stockholmstreetstyle.se och får se killen med värsta värsta heta kläderna, PANG BOM och anna föll ;

                 

DET DÄR ÄR VAD JAG KALLAR, STIL . har du sån stil, grabben ? komsi komsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0