no sad face

5 augusti.
AJA, det sista jag ska göra är väl att sitta och tjura över en kille ? VADFAN, den tiden man gör det, den tiden är man död i hjärnan. och det är jag ju inte, är ju rätt smart fan ! :) men ni kanske vill se min lilla påklädnad från igår ? ;

            

fick ingen bra bild framifrån så hoppar det. men hade iaf på mig ,
vit lite oversize tröja från cubus
min mammas långa jeans jacka ( haha )
ett svart bälte i midjan från inte mindre än THAILAND :)
svarta tajts från nån random butik
& sen hade jag uppsatt lilla my knut i skallen på mig :) nice huh ? och sen hade jag min ASSNYGGA bruna väska från hongkong , ni vet en sån där man hänger över axeln och har dinglandes på rumpan ? :) thihi, aa en sån. i like, maha.


Kommentarer
Postat av: julia

snyggt vännen ;D

2008-08-05 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0