nyttigheten själv

24 augusti.
hejsan alla goa och glaá. något kul som händer? inte häär .. kom hem till strängnäs för inte allt för länge sen, halv åtta typ . skönt att vara tillbaka, men samtidigt tråkigt att åka hemifrån . tänk, så kommer jag få göra nu hela tiden i tre hela långa år. fyfan .. men ändå! ganska skönt . många är ju rätt avundsjuka på mig så det är väl något positivt ? nytt för mig är ju att jag har fått magproblem! och mamma gissar att det har att göra med att jag är vegetarian. så därför åkte vi raka vägen till ica och köpte kosttillskott . tre stora feta tabletter ska jag svälja varje dag! mumma. och sen boka vi en tid för mig att titta till magen min. den ska allt bli bra ! för nu är den fan inte det . ont i magen dygnet runt och det gillar jag inte .. känner mig iaf tusen ggr nyttigare nu när jag inte äter kött äckel. kolla tillexempel på min frukost, fil med fiberflingor och torkade aprikoser. yummi yummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0