secondhand jao

20 augusti.
hej snygging. idag va linda och jag och shoppade på second hand, och WOW, vilka fynd man kammade hem! sex tröjor eller nåt sånt dära, plus ett bälte, för 150 kronor. och då va det ändå tjocktröjor och stickade tröjor och så .. skit bra! jag bah yes, där kom flytet som jag letat efter !

     


köpte alltså, en stickad SKIT MYSIG tröja, har på mig den nu (A) , två koftor, en väldigt lång och röd, och en mörkblå. en jeans jacka, hihi. och sen typ en ganska kort tröja, med röda ränder, och sen en vanlig vinröd tröja typ . hihi :) har liksom aldrig hoppat på det dära med secondhand handling. men nu fan, I WENT NUTS ! skulle verkligen ha allt .. linda bah fan vad du handlar, jag bah ja ? jag tröst handlar .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0