stökigare finns inte

20 augusti,
aa , rubriken. ni kanske förstår att jag menar mitt rum dåra? aa, inga garderober än då! så jävla irriterande. kläder ligger över allt och jag får fan ett stress sammanbrott när allt är huller om buller. men jag tänker nog antagligen nura bjuda på två bilder på mitt otroligt stökiga rum , enjoy.





första bilden, det är vid mitt fönster som ni ser, och mitt lilla skrivbord, och min säng! toalett papper på golvet, så som galgar och shit också. uuuuh .. och den andra bilden, MIN GARDEROB, host host. sådär ser det ut när jag ska dra mig och välja kläder osv. där får jag sitta och plocka och leta, fyfan . så jobbigt :( men det ordnar sig snart, hoppas jag .. förresten, har fan 28 par skor med mig, 20 väskor och för övrigt, 10 par shorts. NÄR FAN SKA JAG ANVÄNDA SHORTS ? cp barn jag är. aja, noll sinne för vad vinter innebär ! kanske inte vill inse vad som väntar .. älskar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0