tack sötnos

27 augusti.
hello babes. asså så jävla mycket förlåt för att jag inte skrivit! men shit, jag har fan inte tid . raka läxor typ vecka ut och in och jag har fan ingen fritid och fan i mig livet suger! det va en lång mening de .. haha . nejmen jag ska försöka vara lite mer aktiv i bloggandet . försöka duger ? aaa . tycker jag. nejmen grejen är ju att jag är typ den enda som är osocial här i vårat strängnäs hem när jag ska sitta vid datan . alla andra är skit sociala och sitter nere i köket tjugofyra och snackar och jag bah sitter vid datan och pratar i tele hela tiden .. kanske för att jag längtar hem ? jooo lite! men det är livet fan, jag klarar av det :) jag har ju alla mina vänner hära, dom som jag behöver liksom . och det duger helt finfint för mig . love them allllll. men iaf, en skitsöt tjej som jag inte ens känner skrev på playahead att hon tycker min blogg är asbra och kul att läsa! JAG DÖR FÖR SÅNA KOMPLIMANGER! fyfan vad dom är underbara! love them toooo vadfan . det känns fan underbart när folk säger så . det är bland det bästa som finns .. det får min blogg glöd att återuppväckas (A) HAHA , älskar er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0