tok bio

14 augusti, ( snart 15e )
kom precis hem från mysbio med syster, ola och wille ! vi såg den nya batman filmen (?) haha min bror som fick göra beslutet, eftersom det va hans kära namnsdag för ett tag sen ;p skitunge . aja, den va lång, men bra ! hade iaf skitroligt, bror och wille är ganska störda, but i like it ! so am i, så det är ingen big deal (; det roliga händer när vi kommer ut från filmen och bror min ser en reklam grej för filmen mamma mia, ni vet ? och bror bah, vi måste ta kort ! haha han bah syrran in i bilden, så går jag och ställer mig bredvid wille och ler som tusan, sen bestämde vi att vi skulle se ut som dom på bilden, dom gjorde värsta poserna ! så jag ställde mig med armarna upp i vädret, men grejen va att DET VA BARA JAG SOM TOG ALLT SERIÖST (a) wille körde fjortispose och bror hängde på mig, töntar. det här blev resultatet ; 

               

Kommentarer
Postat av: Emelie

gud vad jag älskar filmen mamma mia, var batman filmen bra?

2008-08-16 @ 18:48:09
URL: http://enemi.blogg.se/
Postat av: anna

hihi okej har inte sett den :) jaa den va bra ! men lite långtråkig ? två och en halvtimme, då bah okej ? palla!

2008-08-19 @ 16:19:06
URL: http://paranoid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0