ung08

14 augusti.
hejhej allesammans. sovit gott? det har jag kan jag säga .. men vaknade ganska tidigt höhö ^o) men men, kunde inte blogga igår för jag va ju som sagt i storstaden, med elsa . aa det va väl kul, alltid kul att träffa vänner & bekanta, eller hur ? dom som jag bara träffade sådär slumpmässigt utan vidare kontakt va ju evelina, caroline, sussi & emelie, ( typevelina, caoline, sthlmfinez & enemeliie @ ) tänk vad man har saknat dom brudarna ! <3 kärlek till er. sen träffade man victor wille felix och tina och lite annat folk som elsa kände då. drog sen hem vid halv åtta, tågjävlet gick då . somna nästan på bussen, va helt utslagen. haha , typiskt mig. ni ska få se en eller flera bilder från igår lite senare, world hold on ! puss älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0