100 snabba

3 augusti.

100 SNABBA :) haha hoppas ni orkar .. !

1. Vem är du? En stolt svensk ! :)
2. Ålder: Sweet sixteen baby.
3. Personlighet: Man är ju grym.
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Jag är krrrräftan.
6. Jag kommer från: Jag är enköpingsbo, jao.
7. Jag bor: Enköping sa jag ju.
8. Bästa vän:  Min älskade Elsa Karlsson !
9. Civilstatus:  Ragga på ni bah.
10. Spel? : Guitar Hero :$ om man nu får kalla det spel ?
11. Mac eller PC? PC.
12. 1024*768 eller 800*600? Vad fan ? :)
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet explorer, har ingen aning om vad det andra är.
14. Din bästa egenskap: MIN HUMOR ! Gotta love it !
5. Din sämsta egenskap: Ganska lat av mig.
16. Husdjur: En bror och katten min, Boris :)
17. Familj: Mamma, pappa och fem syskon, alla äldre utom 1.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Munnen. Går inte att få tyst på mig, tyvärr.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Jag gillar min mage :)
20. Jag sover: Gärna tills det är kväll igen.
21. Djur jag är lik: Vi är alla apor !
22. Tror du på något? Kärlek vid första ögonkastet ofc !
23. Frisyr: Snelugg
24. Hårfärg: Egentligen ganska blond, numera brunett
25. Ögonfärg: Brun / gröna , I LIKE. 
26. Längd: 172 cm
27. Vikt: Vill jag inte prata om.
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: Min bästavän & att skratta ! Godis går alltid hem :$
30. Ogillar: Falska människor.
31. Favoritmat: Finns så mycket :$
32. Favoritglass: Chunky Monkey, BEN & JERRYS !
33. Favoritdessert: Sånt gillar jag inte :'o
34. Favoritpizza: Pan pizza, med tjock botten ! :D
35. Favoritdryck: HELLO LATTE !
36. Gillar du godis? Om jag gör!
37. Isåfall vilken sort? Lakrits, mumma.
38. Min favoritdrink: Många.
39. Min favoritfilm: Cube förfan, 
40. Min favoritdag: Fredag.
41. Min favoritklädesplagg: Shorts, har säkert 10 par.
42. Min favoritbok: Linas kvällsbok (a) HAHA
43. Min favoritmusik: One Republic är det enda jag lyssnar på .. :'o
44. Min favoritlukt: Killparfym ! 
45. Min favoritblomma/planta? Lavendel, ljuvligt :')
46. Öl eller vin? Öl polarrrrn !
47. Liknar du en kändis?  Hell no.
48. Senast köpta skiva: Gammalmodigt med skivor, farmor !
49. Senast film på bio: Sex and the city, BÄSTA :D
50. Bästa låten i världen: Dreaming Out Loud - One Republic
51. Senast lästa bok: Så länge sen jag läste en bok att jag kommer inte ihåg.
52. Favoritförfattare: Bryr mig inte om sånt fan :)
53. Skriver du dagbok? Har gjort förut i tiden :)
54. Bästa årstiden: Sommaren.
55. Älsklingsfärg: Har alltid varit röd !
56. Skulle aldrig ta på mig: Läder byxor, fyfan.
57. Vad ville du bli när du var liten? Veterinär, som alla andra ;o
58. Blev du det? Vadå blev ? Jag är fortf liten ja :)
59. Brinner för: Kan inte leva utan min musik, tappar jag bort min iPod tar jag självmord !
60. Sportbil eller familjebil? Här är mitt enorma careface.
61. Katt eller hund? Katt.
62. Har du nån nojja? Ja fyfan. Måste pussa mobilen om den står på tex 16.16 eller 23.23 , måste dunka nån i ryggen om den går på en A-brunn , måste gå tre ggr på en K - brunn.
63. Fobier? Klaustrofobi, höjdskräck, EN OTROLIG RÄDLSA FÖR SNIGLAR.
64. Deppig eller glad? Kunde vart bättre !
65. Politiskt insatt? Du måste skoja.
6. Värdesätter du ärlighet? Det är det jag värdesätter högst !
67. Brukar du dra "vita lögner"? Ja, i värsta nödfall.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, så länge det inte sårar den andre.
69. Känner du en mytoman? Haha, nej.
70. Har du pojkvän/flickvän? Hade förut O.o
71. Är du kär? Kan va !
72. Hur tidigt stiger du upp? Aldrig tidigare än tolv.
73. Är det bra eller dåligt? Frågetecken
74. Vem/vilka vet mest om dig? Elsa
75. Gillar du att slåss eller? Bara på min bror.
76. Vad har du på dig just nu? Min sovtröja, orka klä på sig vaaa.
77. Vad ska du göra ikväll? Sova.
78. När var du senast riktigt full? Palla leka.
79. Är du seriös? Till och från.
80. Hur många väskor äger du? Mer än 15 iaf.
81. Hur många bilar har du/ din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? 1.
83. Isåfall, vad heter de? Ola ( kallad Björn Gustafsson , dom är snorlika. )
84. Hur många timmar sover du per natt? 8 kanske.
85. Vem är snyggast i världen? Måste vara Johnny Knoxville ! 
86. Vad är du allergisk mot? Vet inte, men typ Kiwi ! Kliar ngt enormt när jag äter
87. Ska du duscha idag? Vill du joina eller ?
88. Vad är det för veckodag? Söndag
89. Vad är det för datum idag? 3/8 - 08
90. Vad gör du nästa år? Pluggar tills jag tar självmord :'o
91. Är du likgiltig? Nej, verkligen inte.
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Typ landet ! 
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Ja :) ville bli kock förut 
96. Märkeskläder eller secondhand? Secondhand !
97. Hur många par skor har du? SOM SAGT ! över 28 !
98. Är du sexuellt frustrerad? Tss, käften
99. Vem är snällast just nu? ALLTID ELSA.
100. Var har du ont? Nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0