don't fkn wake me up

7 augusti.
hellu broder. vad görrrni ? :D jag sitter här med min bror och kollar b programmet momento ! :o herregud haha. vad har det blivit av oss ? är vi gamla , helt plötsligt ? tror så. sen fick jag lite udda vibbar från min katt. han skulle hoppa upp i soffan , men slog huvudet i bordet. vet inte om jag tyckte synd om hnm :/ men men, längtar skitmycket till imorrn när jag ska träffa elsa gubben , HAHA , och lite annat folk. men det kommer att regna, huameja. då blir mitt hår lockigt och då kan jag lika gärna stanna hemma -.- .. usch. det är ju pinsamt fan ! som jag sa till wlle , JAG SKA FAN SNAGGA MIG. tänk vad skönt? behöver inte lägga ner 25883635 kr i månaden på hårspray :D driver. men iaf typ 50 spänn ! aa tänk vad man vore rik om man inte köpt hårspray .. *tänker* åå vilka härliga tankar. mmmmm.
justja, igår ? aa då skulle jag gå och lägga mig tidigt (typ vid 12) för att våran städtant skulle komma vid 9. och dom senaste dagarna har jag legat och kollat sex and the city tills 3 på morronen , och sen somnat djupt i alla mina drömmar. och ah, nu när jag skulle sova när jag INTE ENS VA TRÖTT, låg jag och vred och vände tills klockan va halv fyra, sen somna jag. sen vakna jag av sms kl 5. sen gick jag upp kvart i 9, vakna 2 minuter innan klockan skulle ringa .. helvette. en mardröm ! fick lust att bita nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0