alla är annorlunda :')

hejhopp gummi knopp. vad gör aaaalla ? :) kom precis ut ur duschen. hujedamej vad det va skönt att duscha idag :'o har ju solat och badat och då sjklart smetat in mig med äcklig solkräm som gör kroppen helt flottig och ja .. äcklig ! ducshade i en timme tror jag :$ .. eller min bror klaga på att jag va seg och sa att det tog typ en timme :'p haha. aja ! sen har jag faktiskt valt ut kläder tills imorrn :p haha sicken tönt man får vara ibland. men jag har alltid sån jävla ångest med sånt :o ! måste typ isf gå upp en halvtimme innan jag EGENTLIGEN ska gå upp, bara för att välja kläder. kanske måste uppsöka en psykolog för mina allvarliga problem ? -.- men iaf, kmr antagligen leka turist och ta en hel del kort imorrn när självaste annysh ska till sthlm (åker inte dit så ofta längre, måste spara varje litet öre jag tjänar och har egentligen) , och då kmr ni säkert få se vad jag har på mig :p men ska iaf ha en vit oversize t-shirt från cubus, gråa cityshorts från älskade H&M (!) , vita tygskor från dinsko, 2 träarmband från england, mina BIGGA bamboo guldörhängen från cocoo.se :) kmr säkert ha ångrat mig tills imorron bitti, ack så typiskt mig ! <3 , puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0