come out come out come out wherever you are

31 juli.
hey broes ! sitter här med syster yster & tittar film, hide and seek FAAAKTISKT :) den är faktiskt bra såhär långt, kommer säkert bli bättre plus en hel del rysligare . HAHA det är mitt ord för du vet, när man ryser för att det är typ fett läskigt ? :'o aaa, rysligare ! dakota fanning är med, du vet hon den dära sööta men ack så läskiga tjejen som är en superb skådespelare ? :) hon är typ .. 5 ? och hon har redan tjänat typ 856823568 biljoner mer pengar än vad jag har, åstadkommit 95473857 biljoner mer saker än jag har och är 9832658936589 biljoner kändare :'o det är fan hemskt, tycker jag iaf. känns lite sorgligt :( åå vrf är inte jag känd för ? :''o det är fan frågan -.-

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0