här har ni beviset

.. det här va typ en av mina allra första 'rapplåtar' :'d RESPEKT ! haha den är typ fett dålig, men jag kan rimma, visst kan jag ? den handlar om mitt eget liv, när jag typ mådde dåligt .. ouh, stackars mig. nu mår jag ju som aldrig förr :'d livet leker bah.

Föddes på den tiden då man inte behövde känna sig rädd

Bara veta vad som fanns därute så att man va beredd

Behövde aldrig oroa mig över skitsaker som ändå skulle försvinna

Men ändå komma tillbaka och låta alla tillgångar brinna

För man minns de man vart med om

Hemskheter man aldrig kommer glömma

Sånt som är svårt att prata om och gör våra stoltheter ömma

Jag har funderat på sånt jag trodde jag skulle förstå

De fick mig att nå till en högre nivå

Låta dom andra stå på tå

Och jag har ju min familj som gör allt värt

De är dom jag älskar och dom enda jag håller kärt

Men sen har man ju vänner vid sidan om

Dom som kommer försvinna så småningom

Vänner kommer och vänner går

De är nog nåt som alla förstår

För de är som en väg, ett för jävla spår

Livet går i vågor, de blir svårt och lätt

Men jag gör inga undantag, jag gör de här på mitt sätt

Kommer aldrig göra som någon annan ber

För de är sånt jag ignorerar, sånt jag inte ser

Vill inte höra någons tjat om de jag gör fel

För alla ska sköta sin egen del

Jag står upp för mig själv och vet vad jag gör

Ingen klagar på mig och ingen förstör

Vill inte se ner på de som jag är missnöjd me

De är bara sånt som jag en gång kommer inse

Jag vet att jag förtjänar lycka och glada stunder

Jag är inte guds bästa barn och kräver inte ett under

Men jag kan väl få vara lycklig som alla andra

För vi är ju inte helt olika vi har ju varandra

jag kommer personligen söka upp och mörda den person som tar mina texter som jag lägger in på bloggen :') ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0