hej hopp tralalalej

heej alla 174737846 söta läsare ! förlåt för att jag inte har skrivit :'s jag skäms .. men jag har faktiskt vart rätt upptagen :'o i fredags va jag ju i sthlm :D åååå jävlar vad kul det va ! träffade sötnosen tina som jag saknat så in i norden, och sen victor, jerome & evelina. jag va med tina och victor hela tiden, och victor är ju bara för älskad. han är så skön :') han gillar vi ! evelina va det också sjukt kul att träffa, älskar'na !

och sen igår fyllde min mormor år -.- och om man inte är hemma då får mamma tokryck och man får sitta kedjad i sängen resten av sitt liv. ah, typ så ! och det är den väl inte värt ? :'s nää, men jag överlevde iaf, tur det. vad vore alla utan mig liksom ? :] neeej haha vilket skääämt ! nu ska jag ut i solen suckers, och bli brun vadfan :') min syster är här, älskade sak. bloggar senare ! so long.

         


Kommentarer
Postat av: hultanbultan

vilken jävla bränna, brudjävlar alltså ! :D

2008-08-02 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0