hej jag heter ..

amen, nu när jag har fixat mig en ny skön blogg måste jag ju kanske börja berätta vem jag är, liksom.
fullständigt namn (HAHA) ; anna sofia hammarstedt (: något som faktiskt nästan ingen vet om av dom  jag känner är att jag egentligen heter anna KARIN hammarstedt. men jag böt för att jag inte trivdes med det och sen för att alla tjejer i släkten typ heter sofia i andra namn, unfair ! jag är iaf 16 år, fyllde år när jag va på språkresa till england för några veckor sen. i slutet av sommarn, närmare exakt den 16e augusti flyttar jag hemifrån :) till strängnäs, för att pluggplugg plugga på europaskolan .. ligger långt ifrån där jag bor typ, det blir knepigt med bussar och så. är ju egentligen enköpingsbo för fulla muggar ! mina vänner tycker att jag har rolig dialekt. sätt er på mitt långfinger och rotera, vaaaa ? taskigt ;-( på min grymma fritid skriver jag rapplåtar ! :D for real ! hahahahaha. jag älskar det .. asså jag sjunger ju inte dom sen :S never, suger påre. men skriver gör jag, höhö. ni kan få se nån gång if you're lucky (; mitt andra STÖRSTA intresse är min bästavän elsa karlsson ! :)

det va jag det, i stooort sätt iaf, sen finns det detaljer jag själv inte vill gå in på .. (a) buus,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0