kvällsmordet :)

ååh, jag ryser fortfarande .. jag och min syster sover i samma rum nu när hon är å hälsar på (bara för att vi kollar så mycket skräck om kvällarna så att vi båda är nära på att skita på oss) , och när vi skulle gå in i rummet fick vi en pretty glad överraskning. en sån där ful, och grymt äcklig harkrank var på besök. vi visste direkt, den skulle fkkkn DÖ. frida hämtar flugsmällaren och jag springer runt skrikandes runtomkring huset. jag var fan rädd :S dom är så äckliga ! när frida kmr tillbaka är äcklet borta :S sen kommer den flygandes och då jävlar smäller frida hårt som attan ner den dära jäveln på MIN SÄNG .. :S sen lägger hon den i min tallrik där jag hade fortf yoghurt :'( sen gick hon och lämnade tallriken och då ska jag gå in i rummet för att lägga mig i sängen så ser jag att ena benet ligger kvar :S jag bah ; " friiida kom hit ! jag har en härlig överraskning. a lovely leg ;D ! " haha och vad hon skrek ! sen la hon benet under min kudde och sa sweet dreams, då blev jag arg :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0