personliga favoriten

shosho. vad göres ? jag sitter själv här i soffan min och glor miami ink. helt seriöst .. DET ÄGER ! i love it. jag har ju värsta värsta planerna på å tatuera mig när jag fyller 'jag-får-dricka-och-göra-vad-jag-vill' (: ska antagligen göra vingar på ryggen eller skriva nåt i nacken. ja, man är ju grym ! tror jag ska skriva 'goodbye apathy' i nacken, om jag inte kommer på nåt ännu bättre. fråga inte vrf jag ska skriva det, private sörru ! jag ser upp till min syster fett mycket, och hon har hur mycket tatueringar som helst, seriöst hon är verkligen asgrym. skönaste människan jag känner fan :') så det är typ därför jag är sjukt sugen på å göra en :$ 

                  

seriöst, det är bästaste, håll med ? roligaste när steve-o skulle tatuera kat von d :$ höll på å garva ihjäl mig, sköna människor så jag inte vet vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0