sol sol sol

he .. heeeeeee ... hej .. heeeej .. HEJ ! how you all doing ? jag mår finnemang. har saknat bloggen en hel del faktiskt :| men igår låg jag mest bara ute och solade, jaa för att rätta till min alldeles för blekvita kropp och göra den inte till annat än .. rawr :) mor min är sjukt brun, så stod vi bredvid varann, hon bah ; vad vit du är. jag bah ; vadå ? jag är stolt över att vara en äkta svensk ! . och visst är man ju det förfan ? hon kan sätta sig på mitt långfinger och rotera för hon måste ha några afrikanska gener i sitt blod. ack ack ack ! jag blir liksom typ gyllenbrun. mamma blir marabou. öh, unfair ! me want toooo .. :'o idag iaf, ska jag vara babysitter. till min goding felicia ! hon är sköningarnas skönigaste sköning, näst efter mig då ;D haha vilket skämt ! men nu ska jag t a g g a , solong suckers.
 
            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0