stekigt värre

hej hit och dit.
hur mår mina små sugarbabes ? jag mår själv toppppen som, ah (;
just nu sitter jag här i bikini och hela köret, solat som fan idag. livet leker bah ! ikväll ska jag vara med syster yster, vi ska typ kolla sex and the city, som för övrigt är världsbra. imorrn ska jag & kärestan tina till sthlm och schteka som aldrig förr :) jag ska träffa lite av folket där också, respekt. kommer ha askul som jag alltid har med tina min huusbääwnd (; HAHA <3 tina och jag är k-n-a-s tillsammans, and i like it !

           

detta ärå anna & tina för typ 2 månader sen, schnygga sexiga babes, huh (; ? <3


Kommentarer
Postat av: typtina

mahaha villket soft inlägg där, speciellt eftersom jag va me å allt hah :') äälskar min anna <3

2008-07-24 @ 22:55:57
URL: http://typtinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0