två sköna dagar irad .

hejhej mina gobitar. äää allt gött ällääääh ? kom precis hem från ängsö, ett badställe i enköping jaaaoo. det va asnajs ! gud vad skönt det va i vattnet och allt .. va där med linda, min trevliga granne och bästa vän sen vi kom ut ur våra mammors f*ttor :) amen vi hade det skoj iaf. badade hela tiden tills det kom ett par heta hunkar (HAHHAHA), asså for real, haha, och då gick vi upp .... man ser ju så härligt fräsch ut i slickat hår och toffsen ser ut som en råttsvans. då är man inte lika frestad längre kan man nog säga !

                          

& justja, igår hade jag och linda en liten filmkväll, men först badade vi hemma hos mig i våran pool, och linda höll på att drunkna för hon halkade på botten och ramla baklänges (a) hahah shiiit vad jag garva ! sen titta vi på what happens in vegas, OCH DET ÄR SÅ JÄVLA MIN HUMOR ASSSSSÅ ! hahahha som när dom sitter i sightseeing bussen, och cameron diaz börjar typ sparka på ashton, och han bah " aa .. aaa .. you're hurting me " hahahhaha :'D han är så jävla skön & värsta tönten på samma gång, härlig mixup !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0